2009-02-25
19:42:12

Träning

Idag har Adam varit en riktig liten solstråle. Supergullig hela dagen, bara skrattat hela tiden när han har varit vaken. Min underbara son!

Efter att ha gått dagens långpromenad med hundarna så åkte vi till Linda och fikade. Hon är verkligen sprickfärdig nu, bara 1 vecka kvar till beräknad förlossning och jag hoppas verkligen att lill*n vill komma ut då, jag längtar som tusan. Ska bli så mysigt att ha bebislycka tillsammans sen!

Jag har varit sugen på att börja på mamma-baby-gympa ända sen Kim berättade att hon och Tilde går på det och nu berättade Linda att Friskis & Svettis, där i Södertälje, har det. Toppenbra!  Gick in på deras hemsida och tittade nu och det är varje onsdag så jag ska börja redan den som kommer. Riktigt billigt var det också, bara 500 kr för 10 gånger.
Sen tänkte jag träna Body Pump en gång i veckan också. Det får bli lagom att börja med, haha! (Sen fortsätter jag med en långpromenad om dagen också såklart.)
Men det ska faktiskt bli riktigt skönt att komma igång och röra på fläsket och få lite muskler igen.

Postat av: Marre

ojojoj! duktigt värre ;)

2009-02-25 | 23:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: