2009-02-06
17:43:17

Solo

P började jobba i måndags och min första vecka hemma själv med A har gått bra! I måndags var det lite läskigt men sen har det bara flutit på. Ganska skönt faktiskt att vardagen har börjat så vi kan hitta rutiner och bli ännu mer vana vid allt och vid varandra.

Tycker bara att allt går bättre och bättre. Ju mer vi lär känna A (och han oss) desto bättre går det. Nu förstår vi mer hans signaler och vet oftast vad han vill. Man märker hur fort utvecklingen går också, han fyller 3 veckor imorgon och bara på den här korta tiden har han blivit mycket "större". Han fokuserar blicken  och tittar på en eller på saker, han är mycket stabilare i kroppen och mycket tydligare i både sitt verbala språk och i sitt kroppsspråk. Han har världens minspel också, så söt så man storknar!

Igår köpte jag ett babygym och han verkar gilla det. Tittar med stora ögon på nallarna som skallrar och piper! Senare lyckades han t.o.m. få en av skallrorna som är på filten att låta, haha! *Stolt mamma*

Postat av: charlotte

Jag har utmanat dig på min blogg. Kram!

2009-02-06 | 18:01:56
URL: http://immas.blogg.se/
Postat av: Judit

Åh vilken söt liten kille (avundsjuk? eh ja!) Men appropå träningsskor - bra att jag inte är ensam om färgglada skor.. men för dig är det väl inte kosntigt? Som gått med stor mage en lång lång tid.. haha! Det blir nog många mysiga promenader för din skull istället :D som kompenserar gymspringet ;)





Tänk va sjukt det egentligen är att precis som du skriver "precis börjar lära känna" fast han egentligen levt inuti dig.. Det är ju sant att man känner ju inte varandra, ingen dera. Och nu kommer det iallafall rulla på.. du har ju klarat av den läskigaste dagen själv när "P" började jobba! :)

2009-02-06 | 18:54:58
URL: http://elektron.blogg.se/
Postat av: Judit

Jo förrrsten - låten. Den är från Grey's Anatomy (min favorit serie) men visst är den fin, haha.. Serier brukar ha väldigt bra musik som oc, OTH - gäller bara att söka upp dem, lyssna på dem från början till slut!



2009-02-06 | 18:56:24
URL: http://elektron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: