2009-02-17
17:24:22

Pimp my Pram

Idag har vi gått en promenad med Chatrin (och hennes 3 månader gamla son Casper), en jättetrevlig tjej som jag har träffat via Familjeliv. Hon var verkligen jättesnäll och gullig och vi promenerade i nästan 2 timmar och pratade om allt möjligt! Det roliga är att det visade sig att vi är himla lika också, samma intressen och samma tankar om saker och ting, våra killar jobbar med samma sak och vi båda vill ha ut samma sak av livet. Kul! Nu ska vi börja gå till Öppna Förskolan tillsammans också, på måndagar, när de har öppet för barn i åldern 0-9 månader. Ska bli så mysigt!

När vi kom hem hade Adam fått paket från Reggo. Det var hans barnvagnsskylt som hade kommit. Redan! Beställde den igår.
Så nu är barnvagnen pimpad med namnskylt och en Kronan-reflex (som jag har hittat utanför BVC, haha).



Förövrigt så fyller Adam 1 månad idag!

Postat av: Mormor/Mamma

Tjusigt!! Och vad roligt att Du träffat en bra kompis som tydligen bor i närheten också!! Har mitt "vykort" till Adam kommit fram?? Kramar

2009-02-17 | 17:27:27
Postat av: Judit

Tänk va fort det går.. minns när du blev "lämnad" första dagen själv... det känns som nyligen :P dvs, tio dagar antar jag? :)

2009-02-17 | 18:03:41
URL: http://elektron.blogg.se/
Postat av: Angelica

Grattis Adam! Va fort tiden går!! Innebär det att vi också blir äldre å äldre? haha hoppas inte. puss

2009-02-17 | 19:00:22
URL: http://welovemaximus.blogg.se/
Postat av: julia

GRATTIS ADAM !!!!!!



<3

2009-02-17 | 22:32:25
Postat av: madde

Jag som tänkte fråga vart du hade köpt kronreflexen! ;P typiskt att du hade hittat den, en sån skulle jag åxå vela haft! :) söt han är lill killen! ;)

2009-02-27 | 16:47:57
URL: http://maddewadelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: