2009-02-07
13:05:39

Lördag

Alla fyra älsklingarna ligger och sover i soffan. Själv har jag världens energi eftersom jag fick sova ovanligt många timmar i sträck i natt. Vi höll Adam vaken hela gårdagskvällen och till slut var stackars så trött att han inte ens kunde sova. Men det gav tydligen resultat. Ammade bara två gånger under natten (mot fyra som det brukar vara), så jag har haft världens lyx, haha!

Gick en härlig morgonpromenad i morse med guldklimparna. Hade de lösa hela promenaden. Så skönt att Cindys löp äntligen är på väg bort så de kan koncentrera sig på annat igen.


Väldens finaste Cindy!

Nu ska jag passa på att tvätta och städa och sen får vi se vad vi hittar på. Ska åka förbi mamma en sväng i helgen men tror det får bli imorgon istället så vi kan passa på att gå en långpromenad där. Idag är det en tjock dimma som ligger över hela Tullinge så idag har jag mest lust att mysa i soffan med varm choklad och ostsmörgåsar, haha.

Fick en jättegullig kommentar av en tjej igår och jag kikade såklart in på hennes blogg och gissa vad hon har?! Asgrym musiksmak! Hon har en spellista på bloggen och jag sitter och lyssnar just nu, bara bra låtar än så länge! Helt perfekt för mig som aldrig har tid och ork att skapa egna spellistor. Tack Judit!
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

hehe vad lyxigt:)Jaa jag älskar badkar, jag måste ha badkar hehe.

stor pojken har blivit, vilken sötnos:)

2009-02-07 | 18:09:04
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

Fin bld på tösen :)

2009-02-09 | 22:32:31
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: