2009-02-08
19:10:56

Klara sig själv...

Idag har jag, Adam och puppisarna varit hos mamma (och Siz). Jag och mamma gick en långpromenad på nästan 2 timmar med småttisarna, jätteskönt! Sen fikade vi och tittade på mina bebisbilder.

Men gud vilket jobb när man ska ta sig någonstans utan att ha Petter till hjälp! Barnvagn, babyskydd med A i, två hundar och en skötväska ska man få med sig till bilen och bara två armar har man att bära med. Haha, en riktig utmaning! Men allt går om man vill.

Veckan som kommer blir nog jättemysig; en dag ska Linda S komma hit, en annan dag Caroline och en tredje Kim & Tilde och så ska P bli pappa på pappret (också) till A. Sen är det dessutom Alla :ans Dag på lördag. Mys!

Nu ska jag poppa popcorn, hälla upp Trocadero och placera mig i soffan med P och A och chilla resten av kvällen...
Postat av: Judit

Låter som en mysig dag ändå.. trots allt jobb att hålla koll på allt! ;) "Du har ju all tid i världen"

2009-02-08 | 21:08:33
URL: http://elektron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: