2009-02-08
18:03:42

4

Jag har blivit utmanad av Judit!

4 av mina favoritprogram på TV
  • Alla program med Ernst Kirchstaiger i, jag bara älskar honom!
  • Martha Stewart Show 
  • Grey's Anatomy 
  • Gilmore Girls

Här i byn är jag bara grannen Ernst



4 saker jag gjorde igår
  • Mös med min underbara familj!
  • Städade
  • Handlade på ICA Maxi
  • Åt alldeles för mycket choklad...



4 saker jag längtar till (efter)

  • Våren!
  • Att Linda S bebis ska komma!
  • Gå ner alla gravidkilon. 
  • Adams dop



4 Favoritrestauranger
  • Minako 
  • Grekiska Kolgrillsbaren 
  • N.E.W.S 
  • à la Petter  (Tänk att han är så duktig på att laga mat, min snutt-plutt)



Nu utmanar jag:

Siz
Veronica
Alisa
Angelica

Postat av: Veronica

Den här hade jag missat.. :) Gör den så fort jag har tid!

Fick du mitt sms?

Känns som att jag alltid ser dig när jag jobbar :P Gör ja inte annat än att kika ut genom fönstret, tro?

2009-02-09 | 17:43:33
URL: http://vaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: