2009-12-14
21:18:16

Dreglisar sökes!

Idag fick jag ett chockande besked! Maggan (BVC-sköterskan) konstaterade att Adam fortfarande är som ett vattenfall ur munnen och berättade glatt att vissa barn dreglar ända tills de är flera år gamla! Hejja, hejja, vad otroligt glad jag blev att höra det... Jag som hade sett framför mig att han snart kommer vara torr på bröstet utan att behöva dregelhaklapp. Men icke! Jag kan köpa på mig ett ännu större lager av dreglisar och de kommer ändå hinna bli uttvättade och slitna innan de är färdiganvändna.
Nån som har dreglisar över som vill skänka till "Vattenfallet"?

 - Scarfs haklappar från danska PIPPI
Brukar köpa från liseguns.se och där kostar PIPPI dreglisarna 30 kr styck. Men nu när jag googlade efter bilder hittade jag folk som syr egna och tar 100 kr för dem(!). Rena rånet!

Postat av: Des

haha vattenfallet, va jag skratta när jag läste det. Sötnosen då :)



Strumbyxorna komemr ifrån åhlens, i fell in loooove with them

2009-12-15 | 00:03:01
URL: http://desiii.blogg.se/
Postat av: Sofie

hej tjejen. Länge sen.

Allt bra med er?

Jäklar vad Adam har växt.



Ett tips på dregglisar är NameIT butikerna.

Älskar deras och de har en massa snygga designer och brukar ha 4 st för 100 kr, så helt okej.



Kram på er

2009-12-15 | 21:10:04
URL: http://sannigensrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: