2009-12-10
11:20:34

Doggy Professional

Jag har alltid köpt hundmat på djuraffären till Giz och Cin men så tänkte jag att det skulle vara så mycket smidigare om man kunde köpa i mataffären istället. Så för några veckor sen när jag (som vanligt) var på ICA Maxi köpte jag hem Doggy Proffesional Extra Skonsam. Snart är en påse slut och de äter bra och verkar gilla den! Stora kruxet med hundmat är att hitta någon som passar Cin eftersom hon fäller så galet mycker av många sorter men av den här verkar det inte bli sämre iaf. Så jag ska prova en påse till nu när vinterpälsen är satt och se hur det går med hårandet.
Hur som haver är det verkligen ett plus att köpa hundmat på samma ställe som man köper människomat för att åka till djuraffären blir alltid et projekt i sig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: