2009-12-12
10:29:03

Av- och påknapp på kylen och frysen?

Tydligen finns det?! Jag hade faktiskt ingen aning! (Måste vara pucko, haha...) Igår tyckte jag det var så konstigt att saker i frysen hade börjat smälta men reflexterade inte mer över det utan tänkte att nån hade glömt att stänga frysen bara. Men nu imorse hade maten fortfarande inte fryst om och det var väldigt konstigt tyckte jag eftersom jag visste att jag hade stängt odentligt. Men då när jag undersökte kylen lite närmare, gissa vad jag hittade? En av- och påknapp mitt framför mina ögon! Där ser man! Vet inte varför den har gått av men när jag tryckte på iaf så började det brumma om frysen så forthoppningsvis är det kallt därinne snart igen.
Kan man äta mat som har halvtinats och sen fryst om? Hoppas annars blir vi magsjuka framöver, haha.

Nu måste jag gå och laga pannacotta alternativt väcka Petter så han får göra det inför mitt 1:a 25-årskalas i eftermiddag.

Bild av Product Standard Image

Postat av: Lilian

en frys ska hålla mat någesånär fryst i en 24timmar om dörren är stängd.. så jag tror det är lungt. :)

2009-12-12 | 10:55:06
URL: http://lillzan.blogspot.com
Postat av: Linda

=)

Tror det går att äta men det blir väl en isbeläggning?

2009-12-12 | 11:59:33
URL: http://lindacecilia.webblogg.se/
Postat av: Louise Caroline

Skönt att höra! Tack! :D

2009-12-12 | 17:31:47
URL: http://louisecaroline.blogg.se/
Postat av: Bettan

Grattis i efterskott;) Av- och påknappen är ju till för att bland annat enkelt kunna frosta av frysen;) Hoppas det löste sig med maten! Kram

2009-12-13 | 22:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: