2009-08-17
11:34:27

Tillbaka till verkligheten

Nu är det tillbaka till verkligheten och alla rutiner igen eftersom P började jobba idag. Men det känns jätteskönt tycker jag, även om det är skönt med semester så blir man så himla förslappad...

Jag och A har redan hunnit med jättemycket idag; frukost, morgonpromenad på 1,5 timme, dusch och fixning, BVC, affären, Apoteket, lunch och nu sover Adam middag medan jag sitter här. Och klockan är bara halv 12. Härligt!
Idag fyller dessutom hjärtat 7 månader. Hipp hipp hurra för min skatt!


Tack vare allt smör vi har blandat i hans mat den senaste månaden har han tjockat på sig rejält och klivit upp på Svensson-sträcket igen.

Postat av: Veronica

Naj.! Jag får inte jobba mer inom kommunen... Bajskommun! Dom har anställningsstopp... Så jag hänger inte i tullinge nått nu :(

2009-08-17 | 17:22:21
URL: http://vaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: