2009-08-15
20:14:54

Möhippa för Kimpalimpa!

Idag har vi haft möhippa för Kimpalima. Eller resten av gänget käkar nog middag nu men jag drog hem tidigare, hem till liten.
Det har iaf vart en superrolig dag, först blev Kim kidnappad i pyjamasen, sen blev det frulle, sen fick hon göra massa stunt på Stuntgruppen och hon och jag körde stage fighting. Haha, synd att jag förstörde hela filmen genom att tokskratta men vad gör man inte för konsten? Sen åkte vi till Vasaparken och åt lunch och Kim fick köra sumobrottningsmatch mot en M2B som var på svensexa. Vidare till Möhippestudion där hon fick spela in två låtar i studion. Sen blev jag hemhämtad medan resten fortsatte med relax, middag och utgång.



Om 2 veckor är det bröllop och jag tror det kommer bli supermysigt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: