2009-08-15
21:25:22

Adam+Alexandra=SANT

Just nu är A's docka (eller Julias gamla egentligen) en av de absoluta favoritleksakerna. Han pussar henne, tar hennes napp, pillar på hennes kläder och försöker fundera ut hur det kommer sig att hon är en så snäll och tyst bebis. Haha, så söt!
Jag får nog ta hem min gamla docka Bella också så han får en som har lite hår...



Annars är det full fart på A, numera även kallad 'Vilda bebin'. Han ålar/halvkryper fram fort som attan och när det är något han verkligen vill ha, då hinner man knappt blinka så är han där. Han är med andra ord livsfarlig! Det roligaste han vet för tillfället är att jaga Gizmo och försöka ta hans leksaker. Han tokskrattar så fort Gizmo kommer i närheten och sen snabbt sticker iväg igen!
Postat av: Caroline

nämen lilla plutten då :) Vad söt han är med sina små tänder! puss

2009-08-16 | 10:53:13
URL: http://sweetcaroline.webblogg.se/
Postat av: Caroline.

Freija har börjat leka jätte mycket med sina dockor. Hon ska byta blöja, buffa på rumpan och ge dom välling : ) Så himla gulligt. Lär ju bli mer av denna lek när lillebror kommer och hon ser hur jag gör.

2009-08-16 | 14:08:35
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: juliaaaaa

sååååklart hon är favorit leksaken, det är ju liksom min docka Alexandra vi pratar om!:)

2009-08-17 | 19:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: