2009-04-25
22:23:12

Vagnlös...

Igår sålde jag Adams vagn. Jag har varit jättenöjd med vagnen och alla dess funktioner men den har inte känts 100 %ig utseendemässigt... Sen hade den en klassisk sittdel och det tar (tydligen) längre tid innan barnen sitter bra i en sån mot i en med ergonomisk sittdel.

Så idag var vi på Babyland och beställde en ny vagn. Enda kruxet är att det är typ 2 veckors leveranstid, haha! Men jag får gå med Adam i bärselen sålänge... 
Ingen som har en vagn som bara står och skräpar och har lust att låna ut den till mig?

Postat av: Marianne

varför väntade du inte med att sälja vagnen till nån dag innan den andra ska komma ? ;)

2009-04-26 | 09:58:14
Postat av: Moryn & Alina

Spännande det där med barnvagnar...:) Vad blev det för ny vagn då? Grattis till köpet.

2009-04-27 | 23:53:38
URL: http://www.metrobloggen.se/alina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: