2009-04-02
22:32:55

Stallet

I tisdags skulle jag och Adam egentligen träffat Cecilia och Max men de var sjuka så vi fick ställa in... Då följde vi med min Siz till stallet istället och hade det så mysigt bland alla hästarna.

Adam tittade storögt på alla hästarna och vi fotade honom tillsammans med Wiwi, min Siz häst, och han var lika liten som hennes huvud var stort, haha!
Vi hittade dock en liten ponny som var mer i hans storlek, en jättesöt liten en.



Även hundarna trivdes toppenbra i stallet, de sprang runt och åt hästbajs och blev kliade och gosade med av alla. ´

Idag, torsdag, har jag och småttingarna varit hos Petra. Vi tog en tur till Täby C där jag köpte en jättefin vårjacka och mössor och vantar till Adam. Så härligt att det är vår (om den nu håller i sig) så lillfisen slipper ha overallen utan klarar sig med en jacka i åkpåsen.
Postat av: Caroline

Vilken fin mössa han har :)

2009-04-02 | 23:19:25
Postat av: Emma

Haha!! Varför tycker hundar om hästbajs så mycket?! Baltzar ska alltid få i sig lite färskt sådant när vi är ute och det finns på landsvägen. Trevlig helg!! Kramar

2009-04-03 | 12:30:27
Postat av: Kim & CO

Hej hopp sötisar!!!

Ja hon gillar det fast hon har inte riktigt greppat det här med sked o så att man måste jobba lite mer än med bröstet/flaskan haha sötloppan!



Ja klänningen är helt perfekt sååå himla fin. Hon är supertuff i den:-)



Hur mår ni annars då?



Kram

2009-04-04 | 16:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: