2009-04-13
23:03:06

Påsk

Så var påsken över för denna gången. Har varit mysigt med långhelg.
I lördags var vi hos P's familj och hade jättetrevligt. Vi satt ute i solen nån timme och jag blev faktiskt liiite brun! *jiihoo* I söndags var vi hos mamma och Siz och mormor var där också.Jättetrevligt! Mormor tyckte att A var så söt.



Idag var vi först hos Linda, Petter och Nellie och fikade och vi fick äntligen tillbaka kameran. Sen gick jag och småttingarna en långpromenad med Jossan och P roade sig på eget håll.
Det var så kul att träffa Jossan igen! Ett tag umgicks vi jämt, och det är till stor del hennes förtjänst att jag och P är ett par, men sen tappade vi kontakten. Nu har vi dock hittat tillbaka till varandra igen och det är superkul! Hon är dessutom dietist så nu har jag fått proffsråd i hur jag ska äta för att lyckas gå ner i vikt, eller framförallt lyckas med att hålla det jobbiga sockerberoendet i shack. Kan behövas!
Postat av: Mamma/Mormor

Vilken jättefin bild på Adam och gammelmormor!! Går den att trycka fram på fotopapper e.d. så hon kunde få ett ex på papper??

2009-04-13 | 23:25:17
Postat av: marre

haha e hon?:P då får jag ta ett snacka med henne jag med:D

2009-04-14 | 00:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: