2009-04-08
21:46:48

Lärlarven

Dataskärmen är fortfarande knäpp och jag har fortfarande ingen kamera men nu har P bemödat sig med projektet att sätta på datorn så då passar jag på att skriva ett inlägg innan det är dags att natta A.

Det är helt galet var fort A lär sig saker! I måndags greppade han för första gången en leksak med händerna och sen dess tycker han att det är jättekul att ta leksaker (om än med viss hjälp) och försöka stoppa dem i munnen.
I morse lekte vi lite med "lärlarven" och jag visade honom hur han skulle trycka på knapparna, för att få olika ljus och musik, och nu ligger han helt själv och leker med den i sängen. Jag blir helt imponerad!
Postat av: marre

duktig kille! :D moster e stolt

2009-04-09 | 00:34:07
Postat av: Pernilla

Haha, dom e för härliga!

Jag köpte en likadan och Alicia lärde sej på en gång. Nu mera slår hon på larven för att få den att låta :D

2009-04-09 | 08:36:24
URL: http://pillansbebisblogg.blogg.se/
Postat av: Janni

Köket är Ikea men vitvarorna kommer från Whirlpool och butiken Expert. Jag är hur nöjd som helst :)



Hur mår lilla familjen såhär i påsk-tider?

2009-04-09 | 22:26:31
URL: http://innaj.blogg.se/
Postat av: Cicilia

Oh jag köpte en likadan åt Max... han fattade nästan direkt å nu kan han inte få nog av att slå på den.... han spelar alltid samma låt dock så jag e rädd att den där larven snart kommer att "försvinna" på nått mystiskt sätt...hehe

2009-04-20 | 18:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: