2009-04-19
15:34:16

För få timmar...

Känner att jag inte riktigt har tid med bloggen längre... Lille A har blivit en "stor kille" och sover inte alls speciellt mycket på dagarna längre, tar bara små korta power-naps och en långsovare runt lunch så all tid som blev över när han tidigare sov finns inte längre. Jättemysigt att ha honom vaken mer såklart men med nackdelen att det inte hinns med lika mycket annat.

Så bloggen får komma i 2:a hand. Inte att jag kommer lägga ner den men det får bli inlägg när tiden och intresset finns.

Tänkte bara så att ni som är intresserade vet!



Kramar
Postat av: Judit

snygg ny header iaf :) och då hoppas jag ni kommer skriva snart igen! ha de bra

2009-04-19 | 17:41:37
URL: http://elektron.blogg.se/
Postat av: Marianne

du får hålla mig uppdaterad face to face istället :D

2009-04-20 | 08:29:45
Postat av: Karin

Äsch då ;)

Du förresten, du har en "utmaning" att hämta på vår blogg hehe... Inget jätteomtumlande som tar tusen år, snarare rätt roligt. Tror inte du fått den innan.



Kram kram

2009-04-20 | 16:11:33
URL: http://perokarin.blogspot.com
Postat av: julia

tjockt med snygg header du fixat lofus! pussa adam från mig :)

2009-04-20 | 21:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: