2009-01-01
00:11:49

Välkommen till min nya blogg!

Yes, då fortsätter jag mitt bloggande här!

På nyårsafton 2007 avlade jag ett nyårslöfte, att försöka blogga ett helt år. Det är säkerligen det enda nyårslöftet jag någonsin har lyckats hålla. Skål för det, haha!

Det visade sig vara jättekul att blogga, mest för min egen skull, som en dagbok, men även för att jag har träffat på så många trevliga och gulliga människor via blogg-världen. Det vill jag inte gå miste om så nu när min "prövotid" är slut fortsätter jag självklart att blogga.

Min gamla blogg ligger kvar men från och med nu kommer jag endast skriva i den här. Nytt år, ny adress.



Hoppas ni hänger med det här året också!

Med hopp om ett Gott Nytt 2009!
Postat av: Marielle

Nu har jag startat upp en ny tävling med 3 gånger högre vinster än tidigare! Var med och tävla varje dag du med :-)

2009-01-01 | 02:53:48
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Såklart vi fortsätter läsa här ;)

Dax att komma ut nu grabben i magen! :)



Hoppas erat 2009 blir ett underbart år!

2009-01-01 | 11:00:03
URL: http://minaunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: