2010-06-02
21:02:43

The geatest LOVE of all!

Nu sitter jag vid ruff-datorn så nu ska jag för en gångs skull ladda upp några bilder. Wiiii, haha! Men först text...

Idag fick vi hem ett placeringsbeslut om dagisplats till Prinsen. Jag hade valt Römossen i 1:a hand men magkänslan sa mig att det inte var helt rätt och dagiset som vi hade i 2:a hand ville jag absolut inte ha när det kom till kritan så gissa om jag blev jätteglad när vi fick vårt 3:dje val som nu sent omsider är vårt 1:a! Ibland får man ha lite tur! Så på Grindstugan börjar Adam den 17 augusti. Sen hade vi bara fått en deltidsplats vilket är helt fel men jag ringde till rektorn och det ska inte vara något problem att få heltid istället. Skönt!

Adam har för övrigt börjat med det sötaste (och mest praktiska), han svarar med huvudskakningar och nickningar när man frågar honom om något. Eftersom han mest pratar sitt eget språk som ingen annan förstår så är det toppen att man kan få svar på om han är hungrig eller trött eller vill gunga eller vad det nu är man frågar om på det sättet istället.
Den senaste veckan har han också fått tre nya tänder (kindtänder) och två till är på god väg. Och dreglandet fortsätter, haha.
Han är så gosig och mysig också, han vill gärna pussas och kramas.  Han tycker om alla och alla tycker om honom, min fina Prins.

Det är ingen tvekan om vems hundar Giz och Cin är, Adam ska alltid hålla i kopplet när vi är ute och går och idag när vi var ute och hundarna var lösa stack Cin iväg efter en hare. Då började Adam ropa på henne (ett av de få ord man hör att han säger, Cindy) tills hon kom och då gav han henne godis, haha! Lilla underbaringen!


En av favorit-sysslorna, städa toaletten(!)


En annan, göra grimaser.


Rockstar!


Adam och hans sysslingar Ella och Matilda. (I matchande tröjor som A's farmor har stickat.)



The greatest LOVE of all!

Postat av: Cathrine

Härligt med nytt på bloggen! Vi är nog många som saknat det:-) Vill Ni leka med oss någon dag? Kramar Taxinge

2010-06-02 | 22:42:03
Postat av: Alisa

Åh som han växt!:)

2010-06-03 | 09:57:11
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: Jenilita

Hej gumman! Gud så söta ni är alla 3! hoppas allt är väl:) Bamsekram

2010-06-05 | 15:45:36
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: moryn

super fina!

2010-06-06 | 22:08:22
URL: http://moryn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: