2010-06-29
20:11:49

Finlir

Adam har börjat lägga märke till alla detaljer. När han/vi läser böcker t.ex. (som har fortfarande älskar att göra så det blir ganska ofta) pekar han på små detaljer på bilderna som han vill att vi ska prata om som t.ex. figurerna på en kudde eller fåglar som sitter på en telefonledning. Och om vi är ute och går ser han saker som jag knappt lägger märke till, som t.ex. en fågel i ett träd eller en insekt på ett blad.
Han är så stor och duktig och alla blir så imponerade över att han nickar och skakar på huvudet när man frågar honom om saker. En så praktisk egenskap! Nackdelen med att han är så med och förstår så mycker är ju dock att man ännu mer måste tänka på vad man säger och gör, haha.

Passar på att gratta er, Maya och James till er dotter! Jag kan tänka mig hur söt hon är och hoppas vi får snosa lite på henne senare i sommar. GRATTIS till ett litet mirakel!


Det känns så löjligt och "oäkta" att alltid skriva hur mycket jag älskar honom men han är verkligen allt jag någonsin velat ha och drömt om och så mycket mer! Mitt hjärta!

Postat av: Mamma/Mormor

Adam är verkligen underbar och intelligent och allt man kan drömma om! Bamsekramar från en lycklig mormor! (och för den delen en lycklig mamma till två fantastiska döttrar och en lika fantastisk svärson)

2010-06-30 | 09:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: