2009-07-11
09:31:31

Vad är det för låt jag har på hjärnan?

Kan för allt i världen inte komma på vad det är för låt jag har på hjärnan... Nån som har en gissning?

Det jag går och sjunger på är: "Varje gång du kommer tillbaka till oss, en jättekram vill vi ha, vi vill ju bara att du gillar oss och ** och mandelchoklad" och sen nåt om "...ringer i klockan..." och "...vill vara med..."

Det känns ju ganska uppenbart att det är en barnsång iaf.

HJÄLP!
Postat av: Anna Lyra och Baloo

Det är typ Lillbabs med sina 2 barn som spelade in en barnskiva om JoppJopp och Jasmine två typ handdockor i form av hundar:

Så långt jag har kommit på att texten är:



Voff alla voffisar ringer i klockan och lägger sen huvuet på sne, vi vill ju bara att du gillar oss och att vi får vara med



sen är det ju den där jättekramen också.



Kram Anna Och Lyra och en nospuss till Giz

2009-07-13 | 11:18:10
URL: http://www.hobbeochlyra.se
Postat av: Louise Caroline

TACK Anna!

2009-07-15 | 15:14:07
URL: http://louisecaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: