2009-07-06
23:39:41

300 frågor

1. Vad heter du?
Louise Caroline Eck

2. Vad kallas du?
Älskling, Baby, Lollan, Lofis

3. Vad vill du bli kallad? 
Vad som helst förrutom Lollo! 

4. Födelsedatum?
17 december 1984

5. Stjärntecken?
Skytt

6. Lunar?
Haha, nej, det var ett antal år sen jag slutade med det.

7. MSN?
Har det endast för att min lata syster ska kunna lägga bilder i den delade mappen så att hon slipper skicka dem till mig själv, haha.

8. Helgon?
Om jag är ett? Det vågar jag inte påstå isf...

9. Vart bor du?
Tullinge

10. Vart är du född?
Södertälje

11. Har du en egen dator?
Ja, eller jag och P har en tillsammans.

12. Vem är din/dina bästisar?
Caroline och Petra är mina närmsta vänner.

13. Har du något husdjur?
Två hundar

14. Vad ska du göra i sommar?
Njuta! Åka till Ourust och Karlskrona och så lär det bli en del båtliv.

15. Favoritfärg?
Alla fina färger! Men i hemmet vitt och på kläderna svart.

16. Turnummer?
Inget av mina gamla turnummer har fört någon tur med sig så inget.

17. Vad älskar du mest?
Min fina familj!

18. Intressen?
Familjeliv, mysiga middagar med vänner, hundbus... Fan vad udda intressen, haha! Har jag blivit oldie?

19. Favoritband?
U2

20. Favoritlåt med ditt favoritband?
One

21. Namnsdag?
25 augusti har jag för mig att det är Louise.

22. Vad skulle du vilja heta? (Förnamn - Andranamn - Efternamn)
Louise Caroline Eck

23. Vad heter du på din msn just nu?
Jag vet inte, använder ju inte msn...

24. Hur många online?
-

25. Vem är 10:nde online?
-

26. Vem har du blockat?
-

27. Hur många olika grupper har du?
Varför är det massa msn frågor?

28. Har du några olästa mejl på hotmail?
Nej, om man inte räknar skräpposten.

29. Har du några nya kommentarer i din bilddagbok?
Ok, tror jag fyller i nån slags fjortis lista...?!

30. Isåfall - hur många?
-

31. Hur ser din drömkille/drömtjej ut?
Som Paul Walker eller Jude Law.

32. Beskriv ditt hår?
Långt, ljusblont och alldeles naturligt.

33. Har du några piercingar/tatueringar?
Inte förrutom i öronen.

34. Vart skulle du bo om du fick välja?
På Österlen i Skåne.

35. Bor du i lägenhet eller villa?
Lägenhet

36. Vilken färg är snyggast på kläder?
Svart

37. Vad har du på dig?
Trasiga jeans från GT och amningslinne från H&M.

38. Har du något i håret just nu?
En toffs

39. Vad har du gjort idag?
Promenerat, lekt med Adam, tvättat, ätit plommon, mm...

40. Vad ska du göra imorgon?
Äta lunch hos Linda & Nellie och dammsuga.

41. Hur mår du just nu?
Helt ok

42. Hur brukar du annars må?
Bra

43. Är du sjuk?
Nästan aldrig.

44. Har du ont nånstans?
Lite i höfterna eftersom jeansen sitter så tajt, haha.

45. Har du gått till tandläkaren detta året?
Yes box

46. Vad heterhette din pappa?
Lars Olof

47. Har du några syskon?
Marianne

48. Vilket är ditt favoritdjur?
Häst, hund, katt

49. Äter du ofta godis?
Ja, alldeles FÖR ofta.

50. Vilket är ditt favoritgodis?
Mmmmarabou!

51. Vad är det finaste som finns?
ADAM!

52. Vilken är din favoritdryck?
Ramlösa, smootie eller vin

53. Vilket är ditt favorit tv-program?
Tycker om många, många...

54. Vilken är din favorit veckodag?
TGIF

55. Vem är din förebild?
Ingen speciell

56. Vad är bäst med dig?
Att jag tar livet med en klackspark.

57. Har du några komplex?
Ja, men stör mig inte lika mycket på dem längre.

58. Hatar du någon just nu?
Nej

59. Saknar du någon just nu?
Ja...

60. Har du kysst en apa?
Haha, en apa eller en kille som visade sig vara en apa? Om det senaste så totally!

61. Vilket husdjur skulle du vilja ha?
Katt

62. Är du allergisk mot något?
Nix-pix

63. Har du ngt nytt gästboksinlägg i din bilddagbok?
Var inte den här frågan nyss?

64. Hur många bilder har du lagt ut?
Jag har ingen bdb. (Men kan förkortningen, haha!)

65. Vad har du valt för bild här ovan?
Jaha, nu förstår jag! Listan kommer därifrån...

66. Vilket band är det sämsta som finns?
Ingen aning.

67. Är du kär?
Ja

68. Isåfall i vem?
I Petter, min baby!

69. Vad är din civilstatus?
Förlovad och sambo!

70. Vad har du för sexuell läggning?
Hetro

71. Är du homofob?
Haha, gud nej!

72. Är du medlem på någon annan sida än bilddagboken?
...

74. Vilket är det fulaste tjejnamnet?
Det finns en hel del!

75. Vilket är det fulaste killnamnet?
Samma där.

76. Har du varit hos frisören det här året?
Ja, hos frissan Julia.

77. Använder du nagellack?
Ibland

78. Har du persienner, gardiner eller rullgardin i ditt fönster?
Persienner och gardiner

79. Har du eget rum?
En hel egen lägenhet tom, wow!

80. Har du en dubbelsäng?
Yeah!

81. Har du en egen platt tv?
Det också!

82. När flyttade du senast?
4 år sen.

83. Vilken stil har du?
Hemma? Ljust, luftigt och lite lantligt romantiskt

84. Vilken kändis skulle du vilja gifta dig med?
Paul Walker eller Jude Law.

85. Vilken kändistjej har snyggast kropp?
Vilken kändistjej har inte snygg kropp?

86. Vilken kändiskille har snyggast kropp?
Många...

87. Skulle du kunna tänka dig att bli prostituerad?
Njae, det finns många yrken jag skulle välja innan det.

88. Har du hoppat studsmatta det här året?
Nej, har typ aldrig gjort det(!)

89. Vilken är den godaste frukten?
Honungsmelon och jordgubbar

90. Äter du grönsaker varje dag?
Japp

91. Dricker du så mycket vatten som man ska?
Försöker men det blir nog inte tillräckligt ändå.

92. Är du underviktig, normalviktig eller överviktig?
Överviktig

93. Hur lång är du?
173 cm

94. Är du nöjd med dig själv?
Nej, inte som jag ser ut nu nej.

95. Vad är du bra på?
Lyssna, vara mamma(?), städa, få saker gjorda, organisera, mm.

96. Har du en egen hemsida?
En blogg

97. Är du medlem på den engelska bilddagboken?
Haha!

98. Hur gammal önskar du att du var?
Jag är ganska nöjd med min ålder som jag är.

99. Vad är klockan just nu?
22.34

100. Är det jobbigt att svara på frågor?
Det börjar bli lite mycket nu men skam den som ger sig!

101. Hur ser din dataskärm ut?
Widescreen, svart.

102. Har du städat idag?
Började men pallade inte slutföra.

103. Har du varit ute idag?
Off course!

104. Vem ringde du senast?
Baby

105. Vad var du senast arg på?
Baby

106. Vad har du för status på msn just nu?
-

107. Vad har du ätit idag?
Till frulle- mangosmootie och en smörgås, till lunch- korv med bröd, till middag- pasta med pesto och broccoli och så en massa plommon.

108. Önskar du att du var tjockare?
Haha, nej för i helvete!

109. Hur många hus har du bott i?
Jag är inne på mitt sjätte.

110. Är du medlem på last.fm?
Aldrig hört talas om det.

111. Lyssnar du på webradio?
Ibland

112. Bäddar du sängen?
Ja, oftast.

113. Har du lätt för att somna?
Hyffsat

114. Snarkar du?
Nej

115. Vad har du för startsida?
Google

116. Har du ett sladdlöst tangentbord?
Tyvärr inte

117. Brukar du ha högtalare när du pratar i telefon?
Bara om jag och Adam pratar med P.

118. Vad lyssnar du på just nu?
Island in the sun med Weezer

119. Vad har du för ögonfärg?
Blå

120. Vill du tatuera dig?
Nja, skulle kunna tänka mig.

121. Vad har du för visningsbild på msn?
-

122. Vilka sidor/program är du inne på nu?
Blogg, Youtube och Google

123. Laddar du olagligt ner musik?
Ja

124. Har du en egen iPod?
Självklart! Två stycken tom.

125. Är du fet?
Nej, inte fet.

126. Vad önskar du dig i julklapp?
Ett hus, en porche, haha! Nej men ett badkar!

127. Ska du köpa Prada-mobilen?
Nope.

128. Har du sett filmen ?linas kvällsbok??
Har aldrig hört talas om den?

129. Är du emo?
ASG! Nej!

130. Vad stör du dig på?
Folk som kör för sakta, dryga jävlar och sånna som inte hör av sig tillbaka.

131. Vad är emo enligt dig?
Små fjortisar som tycker det är coolt att klä sig i trasor och vara självmordsbenägna.

132. Brukar du lyssna på hög musik? 
Om jagh är själv i bilen, ja.

133. Vad gör du om dagarna?
Är mammaledig åt Adam.

134. Tycker du om popcorn?
Ja

135. Vilken är din favoritläsk?
Trocadero

136. Vad är din favoriträtt?
Tycker om det mesta.

137. Vad tycker du om raggare?
Inte mitt första val på musik.

138. Vad tycker du om punkare?
Haha, orka fixa frippan varje morgon!

139. Har du skurit dig själv någon gång?
Nej, ristat in ett hjärta på handen har jag gjort dock.

140. Är du död?
Eh, ja, jag är ett spöke som sitter här och skriver.

141. Är du osynlig?
Ibland önskar jag att jag var det.

142. Filar du naglarna?
Japp

143. Har du fräknar?
Nee

144. Har du posters på dina väggar?
Haha, ok nu är det officiellt, den här listan var jag verkligen för gammal för!

145. Vem är snyggast i My Chemical Romance?
?

146. Vem känner du som har haft mest mobiler?
Inte flest då?

147. Vilket är ditt favoritämne?
Svenska

148. Vilket ämne hatar du?
-

149. Vilket ämne har du bäst betyg i?
Flera stycken

150. Vilket ämne har du sämst betyg i?
Drama

151. Favoritstad?
Trosa

152. Favorit Loka?
Päron

153. Cola eller Cola Light?
Med socker

154. Älskar du din dator?
Nej men trivs med den elelr vad man ska skriva...

155. Är din dator bög?
Det händer!

156. Vad är ditt favoritplagg?
Sommarklänning

157. Vilka affärer handlar du oftast i?
GT och H&M

158. Vart handlar du? (Stad)
Skärholmen, Stockholm

159. Favorit TV-serie?
Ingen super-favvo direkt.

160. Tycker du top model är roligt?
Roligt och rolig, det funkar att ha på i bakrunden.

161. Vilken är din favoritbok?
Ego Girl av Carolina Gynning

162. Favoritfilm?
The Holiday

163. Vilken är den bästa musikgenren?
Pop eller Rock

164. Bada eller sola?
Sola

165. Katt eller hund?
Båda

166. Åska eller sol?
Sol

167. Vinter eller sommar?
Oavgjort!

168. Knarkar du?
Fy, nej absolut inte!

169. Röker du?
Usch nej!

170. Super du?
Super? Vad har jag hamnat i för lista som jag inte kan ta mig ur?

171. Äter du?
Äta bör man, annars dör man.

172. Snusar du?
Nej

173. Röker vattenpipa?
För sällan!

174. Är MER gott?
Ja, ge mig MER!

175. Tycker du om salt?
Ja

176. Har du kysst din egna spegelbild?
Haha, antagligen!

177. Vad tänker du när du ser din spegelbild?
Har inget generellt jag tänker.

178. Ät en banan! 
 Ok! Imorgon ska jag lägga en banan i smootien och dricka den men jag har inte lust med banan just nu.

179. Har du runkat någon gång?
Haha, ja.

180. Använder du för mycket hårspray?
Nej, använder aldrig hårspray.

181. Man ska borsta håret hundra gånger om dagen, gör du det?
Man ska ta 100 tag med hårborsten, inte borsta 100 gånger och det gör jag inte.

182. Favoritsäng?
Min egen, Hästens, I love it!

183. Har du en snåpp?
Nej, en snippa, tihi!

184. Har du sovit i en säng på ett varuhus?
Nej

185. Vill du ha sex just nu?
Nej

186. Vem av alla du hånglat med är bäst på det?
Petter

187. Favoritmeny på McDonalds?
Ceasarsalladen eller Chicken Tasty med morötter.

188. McDonalds eller Burger King?
Donken

189. Svart eller vitt?
Båda

190. Rosa eller grönt?
Rosa

191. Död eller levande?
Levande!

192. Rädda Joppe?
Åh, Rädda Joppe -död eller levande! Nostalgi!

193. Tittar du på tv just nu?
Nej men P tittar.

194. Skulle du kunna vara med i en porrfilm?
Nope

195. Favoritkaraktär i Simpsons?
Homer

196. Skulle du kunna sjunga på allsång på skansen?
Efter tillräckligt många drinkar!

198. Skulle du vilja gifta dig med Marilyn Manson?
Nej tack

199. Skulle du kunna tänka dig att ha sex med nån i Blink 182?
Nej

200. Städat eller stökigt?
Städat

201. Bästa sexplatsen?
Sängen

202. Favorithalstablett?
Läkerol

203. Är du ofta sjuk?
Tvärt om

204. Gillar du anonyma bevakare?
Eh, det låter lite creepy.

205. Vågar du rapa högt inför andra?
Yes man!

206. Skriver du mer än två utropstecken?
Aldrig

207. Vad är klockan nu då?
23.08

208. Vad är det för datum?
(Ser efter) 6 juli 2009

209. Vad ska du göra sen?
Vika tvätt och sen gå och knoppa.

210. Är du inne på MSN nu?
Nej

211. Hur många har du blockat på din msn?
Men gud, orka med alla dessa msn-frågor!

212. Är nallar söta?
Ja, framförallt Bukowski nallar.

213. Är Jonte söt?
Om han är en kanin är han söt.

214. Vart handlar du helst mat?
ICA Maxi i Alby

215. Vilken är din favoritglass?
B&J Half Baked

216. Hemmakväll eller fest?
Hemmakväll

217. Privat fest eller festa med folk på stan?
Privat fest

218. Ditt nordiska favoritland?
Sverige

219. Älva eller vampyr?
Älva

220. Gud eller djävulen?
Gud

221. Vilken övernaturlig förmåga skulle du vilja ha?
Kunna flyga

222. Hus eller lägenhet, vad väljer du?
Hus

223. Favoritgrönsak?
Tomater

224. Har du anorexia?
Verkligen inte! Kanske skulle behöva en släng anorexia dock, haah!

225. Vem shoppar du helst med?
Med mig själv.

226. Räcker 100 kronor till mycket när du är inne på H&M?
Njae... Beror väl på vad jag handlar där men oftast inte.

227. Hur vill du dö?
Knall fall

228. Skulle du vilja att det görs en sida för dig på lunarstorm när du dör?
Hua, hemska tanke!


229. Nedfryst, aska eller nedgrävd när du dör?
Kremerad och sen nedgrävd.

230. Är bilddagboken den bästa sidan som finns?
...

231. Hur ofta sitter du vid datorn?
För ofta (enligt vissa iaf)...

232. Har du klippt ditt eget hår?
Ja

233. Har du gråtit efter att du varit hos frisören?
Ja, för många gånger...

234. Favoritöl?
Usch, gillar inte öl men om jag måste välja så Corona med en limeklyfta i.

235. Vitt eller rött vin?
Rosé, bara för att!

236. Öl eller vin?
Vin

237. Coca Cola eller Red Bull?
Cola

238. Vad ska man blanda vodkan med?
Om det är Hallon vodka, med fruktsoda.

239. Havet eller sjön?
Sjön

240. Favoritö?
Irland

241. Vem står dig närmast; mammsen eller pappsen?
Mamma

242. Vad klarar du dig inte utan?
La familia

243. Behöver du mer kärlek?
Kärlek kan man inte få för mkt av tror jag.

244. Blir du full varje helg?
Icke

245. Är du natt- eller dagmänniska?
Dag (och ändå sitter jag här...)

246. Är du vampyr?
Ja... Snart plockar jag fram huggtänderna!

247. Har du varit med i något rollspel?
Typ teater? Ja isf.

248. Favorit The Sims-spel?
Fattar inte grejen med Sims.

249. Festa eller festival?
Festa

250. Ska du på Pride?
Nej

251. Vill du det då?
Näää

252. Är du transa?
Nej

253. Vad skulle du ändra på om du fick åka tillbaka i tiden?
Fjortis-tiden

254. Vad skulle du välja åka framåt i tiden eller bakåt?
Bakåt... Eller framåt... Eller jag vet inte... Eller jo, framtiden kommer ju så småningom ändå men det som varit kan man inte få tillbaka så en liten resa bakåt för att reda ut lite trådar och göra några saker ogjorda och göra några saker annorlunda, det väljer jag.

255. Barn eller vuxen?
Hmmm, måste nog välja vuxen även om det var slappt att vara barn.

256. När ska du flytta hemifrån?
Gjorde det för 6 år sen.

257. Eller har du redan gjort det?
Yes.

258. Går du i kyrkan varje Söndag?
Nej

259. Svävar du på rosa moln varje Fredagkväll?
Haha, när jag jobbade så gjorde jag det!

260. Har du piercat någon?
Ja, någras navlar. (Navlar? Navel, navlar? Hmmm..)

261. Är du laglig?
Nu för tiden så är jag oftast det.

262. Skulle du kunna tänka dig att skönhetsoperera dig?
Absolut!

263. Värsta musikstilen?
vET INTE (oops Caps Lock igen)

264. Resesätt du föredrar? (båt, bil osv.)
Bil eller flyg

265. Är Britney en bra mamma?
Ingen aning men hon gör säkert så gott hon kan.

266. Vem är du mest lik i mumintrollet?
Oj, kommer typ inte ihåg karaktärerna.

267. Vilken skådespelare är hetast?
Paul Walker och Jude Law.

268. Tvättbräda eller ölmage?
Mittimellan

269. Vill du ha barn?
Ja, förrutom min prins vill jag ha två till, en av varje om jag får önska.

270. Har du sjungit singstar nångång?
Faktiskt inte!?

271. Vilken är din favorit då?
Men jag skrev ju nej... Buhu!

272. Favorittparfym?
Be Delicious DKNY och Glow at Night från J Low.

273. Använder du deodorant?
Ja

274. Är du beroende av nånting?
Ja

276. Favoritradio kanal?
105.1

277. Favoritbil?
Porche fast jag gillar vår Volvo V50 också.

278. Vad tycker du om att Helen Sjöholm har legat på Sverigetoppen i över tre år?
Kul för henne!

279. Favoritförfattare?
?

280. Vad vill du bli när du blir stor?
Rik och lycklig (i omvänd ordning dock).

281. Favorit modeexpert Olivia eller Sofia båda från aftonbladet?
Måste skriva Sofia för jag vet inte ve, Olivia är.

282. Senaste biofilm du såg?
Minns inte när jag gick på bio sist.

283. Skulle du torka dig med pengar om du hade flera miljoner?
Nej gud nej! Vilket slöseri! Nu blir jag upprörd, om nån var så girig skulle h*n få spö! Har man pengar i överflöd skänker man bort dem till de som har det sämre ställt.

284. Är du rik eller fattig?
Fattig

285. Vad tycker du om Beckhamfamiljen?
Love Victoria!

286. Favoritsport?
Ridning

287. Silvertåget eller Kustpilen?
Huh?

288. Har du sett filmen Spökhistorier??
Nej

289. Var den bra då?
...

290. Vilken historia är läskigast?
Den som Madde berättade för mig för över 10 år sen och som fortfarande gör att jag inte kan sova utan täcke över öronen på natten...

291. Har du långt hår?
Jepp

292. Vill du ha längre/kortare?
Jag är nöjd som det är.

293. Schlagernörd eller?
Nej

294. Kungafamilj eller president?
Kungafamilj

295. Sämsta veckodagen?
Tisdag

296. Har du en dålig hår dag idag?
Nej

297. Tror du på ett liv efter döden?
Absolut! Annars skulle jag inte våga leva.

298. Är du politiskt intresserad?
Nope

299. Är du rädd för att dö?
Nej

300. Vad är klockan nu då?
23.37 och jag är ÄNTLIGEN färdig!

Ok, var det nån som pallade läsa hela? Skicka din adress isf så får du ett pris för det är det måste verkligen varit en utmaning!
Postat av: Marre

JAG ORKADE FAKTISKT. HAHA, skratt alltså. :D

Måste bara säga att "Helgon" är en communitysida på internet ;)

2009-07-07 | 00:37:23
Postat av: Caroline

haha jag läste oxå hela! Vilket nog säger ganska mycket om hur lite det är att göra på jobbet just nu :D

2009-07-07 | 08:35:55
Postat av: Bettan

Jag läste också hela. haha! Vilken knäpp lista;)

2009-07-07 | 09:16:29
Postat av: Louise Caroline

*Wow, nu är jag impad!*



Marre- Haha, är det? Har aldrig hört talas om den! Kanske börjar bli oldie... ;)



Caroline- Det är dags för dig att börja jobba och sluta slö-surfa! Eller skaffa en blogg kanske?! ;)



Bettan- Gör samma! :D Vad är adressen till din blogg nu igen? Måste alltid gå in på FB och leta bland gamla inlägg när jag vill kika vad du har för dig, hihi.

2009-07-07 | 09:40:06
URL: http://louisecaroline.blogg.se/
Postat av: Caroline

hehe men det finns ju inget att göra på jobbet;) hmm eftersom alla tjatar (eller 2 personer i alla fall hihi) så ska jag överväga en blogg... tips på nån bra domän eller vad fasen det nu heter? :)

2009-07-07 | 12:10:20
Postat av: kirre

haha jovisst man satt och plöjde igenom.. jisses de va inte få frågor du svarat på..s

2009-07-07 | 12:34:17
URL: http://tasslyckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: